Kā pareizi aizpildīt un iesniegt Valsts amatpersonas deklarāciju? (19/03/2024)

Valsts amatpersonām ik gadu laikā no 15. februāra līdz 1.aprīlim (šogad līdz 2.aprīlim, jo 1. aprīlis ir oficiāla brīvdiena) ir jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienestā valsts amatpersonas kārtējā gada deklarācija.

Deklarācijas jāiesniedz elektroniski, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu.

Ja esi valsts amatpersona, skaties semināra ierakstu un uzzini:
- Kā pareizi aizpildīt un iesniegt valsts amatpersonas deklarāciju
- Kādas ir biežāk pieļautās kļūdas un kā no tām izvairīties
- speciālistu atbildes uz semināra laikā uzdotajiem jautājumiem

Lektors: VID Nodokļu pārvaldes Valsts amatpersonu datu administrēšanas daļas darbinieki - Arta Praula un Sabīne Hofmane.

« Atpakaļ uz sarakstu